Το «Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ»
περιλαμβάνεται στη σειρά προγραμμάτων E - Learning του
Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου
Αθηνών. Το πρόγραμμα έχει σκοπό την εκπαίδευση των συμμετεχόντων στις βασικές
αρχές, τεχνικές και εφαρμογές του φαρμακευτικού μάρκετινγκ με στόχο την
απόκτηση γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε αυτό το εξειδικευμένο γνωστικό
πεδίο που χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες.
Για τη δημιουργία «χρηστικής αξίας» για κάθε εκπαιδευόμενο, στο πρόγραμμα έχουν ενσωματωθεί όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και των πωλήσεων φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε
εργαζόμενους του φαρμακευτικού κλάδου, σε
άτομα που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδικευμένη κατάρτιση και εκπαίδευση
στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ για να υποστηρίξουν αλλαγή σταδιοδρομίας, καθώς και
σε νέους πτυχιούχους που επιθυμούν να συμπεριλάβουν στο βιογραφικό τους
στοιχεία διαφοροποίησης που θα διευκολύνουν την ένταξη τους στην αγορά
εργασίας.
Στους συμμετέχοντες που
ολοκληρώνουν με επιτυχία το πρόγραμμα απονέμεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης του
ΕΚΠΑ.
Εισηγητής και συγγραφέας του
εκπαιδευτικού υλικού είναι ο επιστημονικός συνεργάτης του ΕΚΠΑ Νίκος Καζάζης,
οικονομολόγος με εξειδίκευση στο
μάρκετινγκ και πολύχρονη πείρα στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων.
Αναλυτικές πληροφορίες για το πρόγραμμα παρέχονται στην
ιστοσελίδα του ΕΚΠΑ https://bit.ly/2NFvazq.